fredag 3 februari 2012

Ny färg

Har varit hos frissan hela dagen idag. Klippte bort en massa skadade toppar samt hade jag tänkt bli blond igen (alltså ta bort min stora utväxt/ombré som jag inte varit så nöjd med). Frisören gjorde dock lite fel då han skulle sätta i en honungsblond toning efter att han slingat mitt hår. Håret sög åt sig alltför bra av toningen så det blev brunt istället för blont. Men som tur var hade han tid att fixa till det en timme senare, så jag hann spendera lite tid på universitetet och plugga en sväng. Efter an avfärgning blev håret ljusare men jag kan inte påstå att det är blont. Mest ljusbrunt/röd. Men men, han säger att färgen kommer tvättas ur efter några shamponeringar så jag får väl nöja mig med det. Jag har alltid dåliga erfarenheter av att gå till frisören eftersom det aldrig verkar bli som jag vill ha det. Tar alltid med mig en bild också så jag förstår inte riktigt varför det blir fel. Jaja, det är ju dock bara hår som växer ut igen (om jag inte tappar det på grund av alla kemikalier jag utsätter det för). Josh tyckte det var fint så det är ju positivt. Jag tycker egentligen inte att det ser helt tokigt ut men det var ju inte vad jag väntade mig. Lägger upp en bild imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar