torsdag 16 februari 2012

Fitness 2012

Beställde ett träningsspel till Kinect igår kväll eftersom jag skulle vilja ha mer träningsalternativ. Blir snabbt less på olika träningsformer så på detta sätt kan jag välja och vraka utan att behöva gå utanför dörren och behöva betala dyra gym-avgifter. Och även om det är kul med gym och alla träningspass man kan testa på så är det ju så himla svårt att verkligan ta sig iväg. I alla fall för mig. Fast just nu var det väl mest pengar och kylan utomhus som motiverade mig att köpa ett träningsspel. Det heter "Your shape: Fitness evolved 2012" och ser riktigt kul ut. Jag återkommer med en recension när jag provat det. Dock såg jag att de idag har sänkt priset med typ 14 pund så jag ska skynda mig att göra en avbeställning och beställa det på nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar