torsdag 16 februari 2012

Chinese take away

Kyckling med cashewnötter måste ju vara en av det godaste maträtterna som finns. I HELA världen enligt mig. Det blev i alla fall en take away istället för en fin restaurang ikväll. Lathet? Kanske. Eller kanske var det ett sug efter kinamat som tog över frestelsen av att gå ut på en fin restaurang. Mycket troligt. Har jobbat bra hela dagen med skolarbete och Josh har jobbat hemifrån halva dagen då han var hos doktorn för att ta sprutor inför resan till (för att fortsätta på det asiatiska temat) Kambodja. För er som inte vet så åker han utomlands på lördag med jobbet ännu en gång. Denna gång hela vägen till västra Asien! Önskar sjukt mycket att jag kunde följa med men alltför kort varsel och alltför mycket skolarbete stod i vägen för mig och en solsemester februari. Hade inte varit dumt då jag har världens sol- och strand-cravings just nu. Men jag ska ska SKA utomlands till strand och solsken i sommar. Nu var det bestämt! Måste bara klura ut vart...


2 kommentarer:

  1. VI ska utomlands till sommarn ju!!:)

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Det MÅSTE vi! Alltså, vore ju sjukt kul om vi kunde åka till min kusin i San Diego och hyra bil och köra runt i Kalifornien. Kanske till och med köra till Las Vegas om vi känner för att festa hårt ;)

    SvaraRadera