torsdag 1 mars 2012

Wash away!

Äntligen äntligen ÄNTLIGEN har vi fått en ny tvättmaskin. Haha! Kanske inte är lika kul för er som det är för mig men våran maskin har varit trasig i över en vecka så jag har känt mig lite halvsmutsig då jag fått återanvända vissa plagg. Äckligt, jag vet! Men bara jeans och någon enstaka tröja. Inget annat. Nu har jag i alla fall stortvättat så tvättkorgen måste känna sig lite hungrig då den varit fylld med ett berg (bokstavligt talat) av kläder. Den kommer nog inte svälta särskilt länge då den har en tendens att snabbt bli full igen.

Efter att ha lämnat in en uppsats och en rapport denna vecka kände jag att hjärnan behövde lite positiv förstärkning så jag slank in på River Island (en av mina absoluta favoritaffärer) och slog till på ett par aztek-mönstrade jeans. Älskar det nya modet förövrigt. Känns väldigt 80-tals hippie och "laid back". Precis vad jag gillar! Behöver egentligen nya shorts till sommaren då jag verkar ha slarvat bort två av mina favoritpar, eller lämnat dem i en påse som jag bad pappa slänga bort. Men men... det är ju inte bedrövligt att köpa nya shorts. Ska dock vänta lite tills butikerna får in mer sommarkläder (Åh, sommar! Skynda på lite är du snäll!).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar