söndag 18 mars 2012

Cafe@east

Jag känner mig lite krasslig idag men ville ändå ut och röra mig i det soliga men blåsiga vädret. Vi tog en promenad i området och blev till slut lite hungriga. Då kom vi på att det fanns ett ställe vid bion som vi aldrig provat (eftersom det ser lite halvskumt ut) så vi gick dit och väntade oss en vanlig pub med vanlig pubmat. Istället när vi tog steget genom dörren hamnade vi i en fullproppad, livlig, autentisk, vietnamesisk restaurang. Vi tog mängden gäster och den stora andel asiater som ett gott tecken och bad om ett bord för två. Det visade sig vara ett mycket bra val och just nu sitter jag hemma i soffan mätt och belåten. Dock fortfarande krasslig men snart är det Skype time med vännerna hemma i Svea så då mår jag bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar