fredag 23 mars 2012

Nostalgi

4 kommentarer:

  1. Huuur gamla har vi blivit? Nostalgi borde vara... jag vet inte, typ 5ive eller nåt. ;) Babyshambles var ju NYSS. Gymnasiet känns som i går. Eller var det det? Kanske inte. Hej åldersnoja.

    KRAM. Saknar dig.

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Rätt så sjukt ändå. Det känns ju som det var igår jag gjorde min presentation på engelskan om
    Pete. Haha ;D något som jag helst glömmer men han har skrivit sjukt bra låtar i sitt liv. Vi har verkligen blivit gammla... Relativt.

    SvaraRadera
  3. Gud, prata inte om det. Tiden har gått hur fort som helst ju! Haha, och jag kom på vad serien jag tänkte på heter!! Cast Offs. Heh, men tror ändå att det var Misfits jag tänkte på, bara att jag blandat ihop trailrarna(?) med varandra.

    Haha, och drömde förresten om dig inatt Karin. Att jag bara dök upp hos er i London och bestämde mig för att stanna där. Men du och Josh var okej med det, så det var ju snällt av er iaf X) Blev hur som lite sugen på att komma och hälsa på. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Haha jaha. Vet inte om
    Jag sett den serien. Haha det var ku lite kul. Tycker u ska följa dina drömmar Maria! ;)

    SvaraRadera