torsdag 15 september 2011

Swedish meatballs

Det har varit riktigt fint väder idag. Har svettats hela dagen i skinnjackan och det var inte svalare i tunnelbanan. Dock satt jag mitt emot en av skådespelerskorna i Misfits (som jag tjatat så mycket om i tidigare inlägg) vilket jag tyckte var väldigt coolt eftersom jag precis hade tänkt på en rolig scen från serien när hon klev in i vagnen. Riktigt häftigt tycker jag! Skådespelerskan heter Antonia Thomas och spelar "Alisha". Hon såg precis ut som hon gör i serien så jag undrar om hon just kommit från en inspelning (om man får spekulera vilt?).


Europas största shoppingcenter är färdigbyggt här i London. Det ligger i Stratford där Olympiska spelen ska hålla till nästa år. Smart stadsplanering kan man tycka. Så på lördag blir det nog en liten tur dit, eller kanske redan imorgon för att undvika de största folkmassorna. 

Idag på eftermiddagen har jag även hunnit med att skypa med fina Lotta. Det var mycket trevligt och det känns nästan som att man är i samma land när man kan se varandra också. Riktigt kul att hänga med henne en stund :)  

Nu: Tusen kilo tvätt
Sen: Svensk mat i form av köttbullar (har jag lite separationsångest mån tro?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar