tisdag 27 september 2011

Hot hot heat!

Idag har det varit sjukt varmt. Så där sjukt varmt som man inte riktigt är beredd på i slutet av september. Så där varmt så att man ändå klär på sig flera lager med kläder eftersom man inte riktigt tror det är sant. Detta är tydligen början på en veckas lång värmebölja som drar över England så det kommer att bli ännu varmare i slutet av veckan. Jag gillar't!


Gårdagens första föreläsning för terminen handlade om intelligens- och personlighetstest och den var helt okej. Satt bredvid en tjej som också hade varit borta i ett år så det kändes bra att prata med någon som var i samma sits (inte bokstavligt) som jag.


Idag, tisdag (även kallad värmeböljans dag), har jag träffat kvinnan på PR-byrån och det gick väldigt bra. Alla som jobbar där verkar vara hur schysta som helst och de vill att jag börjar min parktik om två veckor. Ser verkligen fram emot en ny utmaning!

2 kommentarer:

  1. Varför kan det inte vara värmebölja i Umeå också? Jag är inte riktigt redo för hösten ännu känner jag. Gud vad kul det lät med praktik på PR-byrå alltså! Men det har ingenting med utbildningen att göra eller?

    SvaraRadera
  2. Jag försökte blåsa över lite till er men tror inte det kom fram. Måste ha tagit en annan riktning ;) Nej det har inget med utbildningen att göra. Vill bara testa på hur det är att jobba inom PR och se om jag gillar det :)

    SvaraRadera