söndag 25 september 2011

Dagen innan dagen D

Imorgon har jag min första föreläsning för terminen. Det blir en riktig mjukstart då föreläsningen börjar kl 2 på eftermiddagen och jag är ledig på tisdag. Eller, inte riktigt ledig, jag ska nämligen träffa chefen för en PR-byrå för att prata om en potentiell praktikplats framöver. Ser verkligen fram emot det!



Idag har jag skypat med vännerna och bara tagit det lugnt. Vi har även fikat knäckebröd och kanelbullar från IKEA. Dock inte lika goda som hembakade men de dög gott och väl för en som längtar efter något svenskt. Har ett enormt sug efter svenskt godis och saltlakrits just nu. Så den som hälsar på måste ta med sig några kilon!

Här kommer några bilder på sakerna jag köpte på IKEA här om dagen.






Har även köpt en ny väska som jag gillar supermycket. Brukar inte ha väskor men kände att jag behövde en nu. 

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygg väska Karin:)
    haha jag skrattar lite när jag ser dina ikea-saker, vi har också ett sådant sängbord,fast svart, vi har även den där väckarklockan och den stora väggklockan och en sån där ljuslykta också! älskar IKEA! :)

    SvaraRadera