torsdag 20 juni 2013

2 days left!!!

Bara två dagar kvar och jag sitter på ett plan över Atlanten. Igår flyttade vi ut alla våra saker ur lägenheten och det var sjukt jobbigt att bära ner för trappor och in i van. Men det gick rätt så snabbt ändå trots allt skräp som man samlat på sig under åren som vi bott här. Nu är det bara lite skräp och massa damm kvar här hemma som ska tas bort idag och imorgon. Kan säga att lägenheten behöver en rejäl genomstädning. Känns skönt att både TVn och datorn är långt borta i förrådet med resten av våra saker så vi slipper distraktioner och måste städa. Men lite abstinens har jag också.

Idag har jag även hämtat mina nya glasögon och solglasögon hos optikern och är väldigt nöjd. Måste ju kunna se allting klart och tydligt när jag ändå gör mitt livs resa. Det hade blivit jobbigt att kisa i tre månader ;) 

Här ser ni hur jag kommer att se ut med de nya solglasögonen framför Hollywoodskylten. Så sjukt läcker alltså! Måste nog akta mig för papparazzis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar