fredag 10 augusti 2012

Kiss the cam!

Min vän Lina från Luleå flyttade tillbaka till London i söndags för att plugga i några månader så vi träffades på en drink. Riktigt kul att se henne igen efter 4 år! Helt otroligt vad tiden går snabbt!

I onsdags hade jag och Josh biljetter till OS-kvartsfinalen i basket. Det var Brasilien mot Argentina och Josh övertygade mig att måla hela ansiktet med Argentinas flagga. Han paxade Brasiliens flagga och vägrade att ha Argentinas flagga "på grund av politiska skäl" som han så fint la fram det (googla Falklandsöarna eller Falklandskriget om du inte hänger med). Haha! Han har ju rätt men kanske lite drastisk orsak i idrottssammanhang. Argentina vann i alla fall så tji fick han.

Australien och USA spelade deras kvartsfinal direkt efteråt så vi satt kvar i hopp om att ingen ville ha våra platser. Tur hade vi och vi fick se två riktigt spännande matcher till priset av en.

1 kommentar:

  1. Jag såg ju australien och USA-matchen. Synd jag inte såg er!! Man satt ju som bara och småskratta åt USA spel och trepoängar hit och dit. Vilket lag! :)/Emma

    SvaraRadera