tisdag 19 juni 2012

Jobb!

Igår kväll/i natt var jag på min första jobbardag. Jag tyckte det var riktigt kul och trevligt, kanske tack vare jobbarkompisarna och chefen. Det roliga var att chefen inte kunde uttala mitt namn så han kallade mig för "K" vilket gjorde att jag kände mig lite cool. Haha. Det fanns saker att göra hela tiden och tre timmar kändes som en. Behövde inte vänta länge på nattbussen heller så allt gick som smort.

Om två veckor ska jag operera nosen och jag ser fram emot det lika mycket som jag är nervös inför det. Tur att jag får sova under operationen och att Josh är med mig. Kommer inte må så bra dagarna efter men det får man väl ta. Kändes värre dock att ringa till jobbet idag, eftersom jag precis har börjat, och meddela att jag måste få vara ledig om två veckor. Chefen tog det dock riktigt bra och allt är frid och fröjd. Får jag hoppas.

Nu skiner solen och jag ska ta en promenad till affärn för att köpa middag och hårinpackning. Måste nog skynda mig för jag ser några elaka moln som blåser in över staden.

1 kommentar:

  1. OJ på två veckor redan, vad snabbt det gick :) och vad bra!! Det blir spännande att se resultatet och hoppas att du slipper ha så ont efteråt! Många kramar

    SvaraRadera