lördag 22 oktober 2011

Work, work, work and more work...

Never ending story. Denna vecka har sprungit förbi snabbt som blixten men det känns som att jag samtidigt har fått mycket gjort. Det är uppgifter efter uppgifter efter prov om en vecka. "Nu börjar allvaret" kan man också kalla det. De två dagarna då jag är på praktiken gör nog också susen mot en långsam vecka. Men det är kul att ha mycket att göra. Meeeeen... det är ju också riktigt skönt med helg, tro mig!

Lyckades ta en bild på skrivbordet där vi praktikanter för det mesta håller till men jag hann aldrig ta mer bilder än så. Förhoppningsvis kommer jag ihåg det på tisdag. Nåja, vi kan kalla denna en liten teaser:



Den kommande veckan kallas "Independent study week" och ska inkludera en massa hemma-pluggande eftersom vi inte har några föreläsningar eller seminarier då. Förhoppningsvis lyckas jag göra klart den största delen av allt arbete.

Ikväll lagade Josh mat (få inte för er att han alltid lagar mat, jag lägger också manken till ibland) och det blev kinesisk anka i apelsinsås. Riktigt smarrigt. Till det wokade grönsaker och "egg stir fried rice". Amazing!

1 kommentar:

  1. Shit vilken middag. värsta! Och du är asduktig som pluggar och praktiserar och alltalltallt. kram! :)

    SvaraRadera