måndag 17 oktober 2011

Manic Monday

Idag ska jag försöka göra klart min akademiska poster så att jag kan fokusera på grupparbetet för forskningsmetoder där vi ska utforma och utföra en studie. Vi har bestämt oss för att jämföra kropps-perception mellan olika kulturer (öst och väst) och mellan män och kvinnor. Får se hur det går för just nu känns det som att jag hamnat i en dålig grupp. Jaja, får göra det bästa jag kan för att få alla att bidra med något.

Åååååh! Höll nästan på att glömma att berätta att Josh lagade en supergod Sunday roast igår. Vi köpe en stor bit lamm då vi trodde att den var billigare än vad den egentligen var (vi gick rakt in i marknadsföringsfällan då vi inte förstod att det var kilopriset som visades på hyllan med röda bokstäver) som Josh lagade i ugnen i cirka 5 timmar. Sjukt mört och gott! Här kommer bilder:




2 kommentarer:

  1. Ha värsta söndagssteken! Fint :)

    SvaraRadera
  2. Haha, typ det bästa med att jag hamnade i värsta traditionella familjen när jag var i England. Sunday Roast med heela familjen (alla barn och barnbarn) varje söndag. Typ finaste traditionen ju! :)

    SvaraRadera