söndag 8 maj 2011

Sunday roast

Idag åt vi en smaskig brunch på puben. De serverar Sunday roast där en kock skär skivor av det kött man vill ha. Sen får man ta hur mycket man vill av potatis, grönsaker, yorkshier puddings, pork scratchings och såser. Jag tar alltid för mycket men denna gången lyckades jag ta precis lagom så så att tallriken blev tom.



Sen åkte vi till Brick Lane och kollade in marknaden och tog en milkshake i Shoreditch på ett 50's hak. Där hade de gamla spel så vi spelade Connect 4 (vet inte vad det heter på svenska) och jag vann över Josh tre gånger av fyra. Han var inte jätteglad efter det. Men det var jag.










2 kommentarer:

  1. haha jag och danne spelade fyra i rad för någon vecka sen. då vann jag också :)

    sjukt mysigt ni verkar ha det :)

    har du sagt upp radiotjänst?

    SvaraRadera
  2. Haha! Det måste ju vara så att vi är mycket smartare än våra pojkvänner ;)

    Jo jag kollade på deras hemsida och det stod att man skulle skriva ett mejl till dem. Så jag har gjort det men inte fått svar ännu. Får väl ringa om de inte hör av sig snart.

    SvaraRadera