söndag 3 april 2011

Tjejkväll

Jag och Emma har haft trevligt sällskap hela helgen. Jennifer sov över natten mot lördag och söndag så vi hade filmkväll båda kvällarna. Vi såg flera skräckfilmer, vissa som hade kunnat skippas.

På lördagen åkte vi till Strömpilen för lite shopping men jag ångrade mig i sista sekund när jag skulle köpa ett par shorts och istället la jag tillbaka dem på hyllan. Riktigt duktigt av mig. Det var ju egentligen skor jag var ute efter men det blev ingen skoinvestering heller. Istället blev det mat från Ica och det behövs ju för överlevnad (dock kanske all mat inte går att rättfärdiga, tex. chokladkakan, men det behöver vi inta prata högt om). 

Jag försökte ta några kort för att visa den höga mysfaktorn men efter 5 försök hade jag fortfarande inte lyckats få ett kort där Emma hade öppna ögon så vi fick ta till desperata åtgärder.


2 kommentarer: