lördag 9 april 2011

Bananas are for monkeys!

Idag har jag varit ute och sprungit i det fina vädret. Känns väldigt skönt att man kan ta på sig springarskorna och bara öppna dörren istället för att ta på sig en massa kläder och gå till gymmet (Nu låter det som att jag är ute och springer naken med bara skorna på men så är det inte!). Nu finns gymmet utanför fönstret. Känner att jag blev mycket gladare också. Dock så blåser det en hel del idag. Jag kom nyss hem från Maxi Ica, dit jag cyklat, och nu är jag genomblöt av svett. Bra träning om inte annat!

När jag kom hem från springturen gjorde jag mig en liten smoothie på det lilla jag hade hemma. Vaniljyoghurt, banan och honung. Blev riktigt najs.



Lyckades även få med tejpen som håller igen frysdörren på bild. Börjar bli lite galen på det nu. Hoppas någon kommer och fixar snart.


Nu ska jag göra kyckling, tomat, basilika och mozzarella i pitabröd. Det börjar bli standardmaten på helger. Sjukt gott! Men nu får jag äta det själv eftersom Emma är i Sorsele. Men hon kommer hem imorgon. Yaay! :)

1 kommentar: