måndag 4 april 2011

Mitt rum

Idag har vi tvättat kläder och nu dricker jag en smoothie i väntan på O.C. Nanna och Lotta ska komma förbi så vi kan boka tågresa och boende i Uppsala på Valborg. Passade på att ta några bilder på mitt rum för er som inte sett och eftersom vi snart måste flytta ut vill jag ha ett minne av hur fint vi hade det. Emma la upp några bilder på resten av lägenheten i hennes blogg som ni kan se här. Igår sa vi upp vårat kontrakt så sista utflyttningsdag är sista juni för er som vill komma och lyfta lite saker.







Och här står Emma och diskar. Hon blev jätterädd så hennes ben skakade när jag tog bilden. 

1 kommentar:

  1. Haha, jag tror det är alla skräckfilmer som vi har sett i helgen som har fått mig skakis.

    Grymt fint rum du har Karin!! Gillar den femte bilden där man ser ditt fönster, klockan, den blommiga tvättkorgen, taklampan och en bit av sängen!

    SvaraRadera