tisdag 26 april 2011

TAPAS!

Förlåt för dålig uppdatering under helgen men jag har varit ute i vildmarken. Inte riktigt men hade ingen sladd till kameran så jag kunde inte lägga upp bilder. Här kommer lite uppdateringar.

I onsdags fikade jag på stan med dessa två sötnosar medan mamma var på The Studio och blev sminkad och fotograferad.



Jag följde Jennifer och hämtade ut hennes skor från Nelly. Väldigt snygga! Men höga. Hon kommer bli längst av alla.

Sedan hälsade jag på mamma medans hon blev fotograferad. Det var riktigt kul att se hur en photo shoot går till. Efter allt modellande gick vi och åt på en restaurang som heter "Tapas" där man kan äta... just det, tapas! Det mesta var väldigt gott, speciellt rödbetor med chevré-ost. Mumma!





På skärtorsdag jobbade jag till kl 20 och då bar det av till Arvidsjaur där vädret var strålande varje dag. Vi satt på Stenträsket i sommarkläder och jag fick mig en liten bränna. Jag och pappa körde upp på ett av fjällen och utsikten var fantastisk. 







Igår jobbade jag stängning och när vi skulle stänga butiken gick larmet igång. Vi försökte desperat nå chefen på telefon men inget svar. Jag tänkte att snart kommer polisen med blåljusen körandes i raketfart. Men som tur var slutade larmet tjuta efter cirka fem minuter. Jag hann bli lite rädd men ingen har hört av sig om något inbrott ännu. 

Snart blir det träning på IKSU.


2 kommentarer:

  1. åh tapas-stället! jag måste kanske passa på äta där en gång till innan man lämnar umestan :)

    myspåsk du har haft!

    SvaraRadera