onsdag 22 maj 2013

"Vi vänder blad och ser framåt..."

Jahapp. Då var det gjort. En stor del av livet är över. Nej usch, jag menar ju ÄNTLIGEN ÄR JAG KLAR MED PLUGGET!!! Skrev min sista tenta idag och, även om jag hade svårt att koncentrera mig av någon anledning, så tror jag det gick vägen. Nu börjar nästa kapitel och vi får se vilka spännande upplevelser och erfarenheter det kommer att innehålla. Kan ju hända att detta inte var min sista tenta heller, man vet ju aldrig om man failat totalt... Nej skojar bara, jag menar att jag kanske kommer att läsa ett Masterprogram någon gång i framtiden. Efter allt intressant som jag läst den senaste månaden skulle det vara kul att lära sig mer om hälsopsykologi. Men det blir lite senare i livet. Nu har jag en otrolig resa att se fram emot, men planering och förhoppningsvis besök från Sverige innan dess???!!!

Ikväll blir det The Great Gatsby på bio och imorgon är det avslutningsfest på universitetet. Jag känner mig faktiskt annorlunda. Intalar mig att det är en känsla av vuxenhet (säger man ens så? Hallå, ni vuxnare personer där ute?!).

1 kommentar:

  1. Stort grattis Karin! Vad du jobbat bra!!!Ser fram emot höstens graduation/exam (eller vad det kan heta).
    Klart vi ska ses innnan ni åker på äventyr!
    Kram mamma

    SvaraRadera