torsdag 12 juli 2012

Paella

Det händer inte så mycket på den här fronten eftersom dagarna mest består av vila av näsa. Har varit ute och gått för att röra på benen och snart tänkte jag ta en tur till Brick Lane för att fota lite. Solen skiner just nu så jag måste skynda mig eftersom det ska regna senare. Förutom att vila försöker jag lära mig senaste photoshop, så jag har laddat ner en gratis testversion som jag får behålla i 30 dagar. Efter det får jag se om jag slår till och köper mjukvaran. Dock är det sjukt dyrt så jag kanske sparar in lite pengar först.

Jag och Josh har även bestämt oss för att vara vegetarianer i en vecka för att kännas oss lite nyttiga. Dock får vi äta fisk och skaldjur så det är inte så svårt att hitta på något att laga. Vi turas om med middagarna och igår gjorde jag en toppengod paella. Dock fanns inte saffran på affären så det smakar kanske lite annorlunda än vad det ska göra men för mig som inte alls varit så förtjust i paella gillade denna skarpt. Vi hade i räkor, musslor och bläckfisk.

2 kommentarer:

  1. Vars ifrån laddade du ned photoshop?? :)

    Åh jag provade göra grönsakspaelle för någon dag sedan. Vi hade bara gröna ärtor, paprika och tomater i och saffran, sjukt mums :)

    SvaraRadera
  2. Åh det lät ju gott det med! Nyttigt också :) jag laddade ner photoshop från deras hemsida. Man kan pröva i 30 dagar. Har försökt ladda hem photoshop förut men har aldrig lyckats så det är nog bäst att köpa det. Kostar ju endell dock.

    SvaraRadera