söndag 29 januari 2012

Cappuccino

OBS! Varning för kaffetjat!

Mumma! Vi har skaffat både Netflix och Lovefilm (man får testa gratis i en månad) så nu kan vi se en massa filmer och tv-serier. Dock tyckte jag utbudet var rätt så torrt hos Netflix men eftersom det är rätt nytt i Storbritannien så blir det kanske bättre senare. Nu ska jag se en dokumentär om New York Times med en kopp gó-kaffe i handen. Köpte cappuccino-påsar som man bara blandar med vatten eftersom båda kok-kaffesorterna som jag köpte innan smakade konstigt, trots att det var helt olika märken och kaffesort. Den ena har jag smakat förut och den brukar vara himlans god men nu var det något som inte stod rätt till. Jaja, får nöja mig med pulverkaffe så länge. Det följde även med choklad-pulver som man strör ovanpå skummet. Mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar