lördag 7 januari 2012

Beijing

Har varit ute nästan hela dagen och tagit bilder med nya kameran runt om centrala London. Fick känna mig som en turist igen vilket var ganska kul. Dock blev det tråkigt när jag väl kom hem och inser att majoriteten av bilderna inte går att öppna på datorn även fast de går att titta på i kameran. Och nu verkar det som att dem är helt borta :( Men det var dåligt batteri i kameran så jag gör ett nytt försök när batteriet har laddats. Om bilderna inte går att hitta igen så går jag raka vägen till kamera-affären och klagar. De kan säkert inte göra så mycket åt det förutom att ge mig en ny kamera. Får väl ta en ny turist-sväng runt stan och ta nya bilder för de flesta motiven står ju fortfarande kvar som tur är. Men det är tråkigt då jag verkligen såg fram emot att lägga upp bilderna här på bloggen ikväll. De få som fortfarande fanns kvar är tagna i China Town så här får ni ett litet smakprov. Jag har hittat en superbra sida på Internet där man kan ge bilderna olika effekter. Lite som Camera + för er nördar som har iPhone (ja okej, lite avundsjuka kanske kom fram där). Det är i alla fall superskoj så ni kan nog vänta er många bilder med effekter framöver. Min nya hobby.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar