söndag 30 september 2012

Höstmys

Helgen har bestått av drickande av te, te och te. Ja just det, inte något alkoholhaltigt då jag har haft ont i halsen (och fortfarande har lite ont). Jag tror det är av allt sjungande jag gjort på sistone så istället har jag vilat rösten i helgen (men kunde inte hålla mig från det idag så det blev några timmars sjungande ändå). Imorgon börjar vecka två av skola och det är även en liten vecka kvar innan Lotta kommer hit. Ska bli så kul att ha henne i samma stad och förhoppningsvis hittar vi henne ett jobb så hon kan stanna en längre tid. 

Imorgon börjar två av mina favoritserier igen så varje måndag i höst kommer vara fullspäckad med serietittande. Då kommer jag att mysa framför Dexter och Revenge med en tekopp. Dessutom började Sons of Anarchy för tre veckor sedan som vi ser varje onsdag under middagen och innan jag ska iväg på jobbet. Hum... får se om jag hinner med pluggandet också ;)





2 kommentarer:

  1. ååh Revenge! är det 2:a säsongen som drar igång? Det där redigeringsprogrammet är något lotta hjälpt mig med, kanonbra, snart när hon anländer hos dig får du be henne fixa :)

    SvaraRadera
  2. Japp! :) Andra säsongen sänds nu i USA så jag ser på internet. Tittade igår på första avsnittet och det var sjukt bra och shit shit shit vad spännande! Okej, ja det ska jag allt göra.

    SvaraRadera