måndag 14 november 2011

Deadline!

En uppgift inlämnad. Check! Ingen återvändo, det är bara att vänta och se. Jag åkte in till universitetet i morse bara för att upptäcka att jag hade skickat fel dokument till min mail så det var bara åka tillbaka hem igen och sen tillbaka till universitetet för att skriva ut. Imorgon åker nästa in och på torsdag är det prov. Känner mig dock relativt lugn ikväll eftersom jag är klar med uppgiften och har hela dagen på mig imorgon att småjustera lite. Provet är öppen bok men måste dock plugga lite innan så jag använder tiden flitigt.

Bruno Mars har en ny video ute. Sången är skriven till tredje Twilight-filmen. jag tyckte den var sådär första gången jag hörde den, men den växer på en och nu gillar jag det skarpt.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar