lördag 6 oktober 2012

Books books books

Fick precis en tung leverans från Amazon som innehöll fyra stycken kurslitteratur. Det blir att läsa ikapp idag och imorgon så jag inte halkar efter i mina studier. Det här med framförhållning är något jag ofta har problem med, men som sagt försöker jag bättra mig i dagarna. Har precis tagit en joggingtur som var välbehövlig då jag vaknade med noll energi imorse. Vi jobbade nämligen över två timmar på jobbet igår kväll och sedan fick jag vänta på bussen i spöregn. Jag var säker på att jag skulle åka på en förkylning idag men än så länge känner jag mig frisk som en lärka (ta i trä).

Just nu sitter jag i sovrummet och skrattar åt Joshs sång som kommer från vardagsrummet. Han spelar nämligen in sång till sina låtar men jag tror att han måste vila rösten snart för det låter på gränsen som en katt som blivit dragen i svansen (säg inte att jag sa det där). Nåväl... Ja det var nog allt jag hade att skriva för stunden men stay tuned for more.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar