måndag 9 april 2012

Påskbesök

Det blev dåligt om bilder men vi får nöja oss med de vi tog. Det har varit riktigt trevligt att ha bror på besök under några dagar och vi har ätit god mat och haft trevliga kvällar. På fredagen tog vi oss en shoppingtur på Westfields och avslutade dagen med några drinkar i Brick Lane och Shoreditch. I Shoreditch spelade table football mot några tyskar som vann över oss flera gånger om. De hade spelat förr om man säger så och pekade ut min metod att konstant snurra på spelarna som fusk. Vem hade kunnat tro att detta inte var tillåtet?!

På lördagen gick vi en lång promenad inne i centrum och stannade för en dyr drink uppe i OXO Tower innan vi begav oss hemåt. Det blev Pizza Hut till middag och sedan utgång i Camden med några kompisar. Det blev en otroligt lyckad kväll med mycket dans och skratt. Dock tog det oss över en timme att ta oss hem men det får man räkna med.

Söndagen blev lugn och vi slöade fram till middagen då vi besökte kära Bodean's BBQ för grillat. Sedan bestämde vi oss för att gå på bio för att se "21 Jump street". Riktigt rolig film faktiskt.

Fredde åkte iväg till flyget just innan klockan 4 inatt så det blev lite sömn för honom. Jag kunde dock inte sova ordentligt förrän jag fick klartecken att han tagit sig till flygplatsen. Vem vet vad som härjar på Londons gator mitt i natten? Känner mig väldigt trött idag men har fått lite plugg gjort i alla fall. Hoppas ni alla hade en bra påsk i Svea! Har i alla fall sett att ni haft kanonväder till skillnad från här.

Här är några få bilder. Josh tog också några som jag lägger upp senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar