lördag 6 augusti 2011

Hemma i Svea

Efter att ha varit hemma sen i söndags så har jag sovit långa nätter. Jet laggen håller i sig hårt och vägrar att släppa taget (och jag hjälper till genom att vara vaken till klockan 2 på nätterna). Annars har jag i alla fall hunnit med att se kändisar spela fotboll mot Arvidsjaur IFK. Har bildbevis med Foppa, Özz och Sarri. Hollywood bjöd inte på några kändisar, men i lilla Arvidsjaur kryllar det av dem. I torsdags körde jag och Nanna till Sorsele för att hälsa på Emma och Danne. Riktigt kul att ses igen efter över en månad! De bjöd på riktigt gott grillat med alla tillbehör, härlig båttur och superdupergod hallon/rabarber-paj. Inte illa! Vi körde hem sent på kvällen efter en mycket lyckad kväll.

Till veckan ska jag försöka hälsa på Lotta i Skellefteå och se hur hon har det i hennes nya hemstad. Sedan blir det Umeå i slutet av nästa vecka så får jag träffa Jennifer.





Hyrde en Segway i San Diego. Så himla kul! Men man ser ju ganska töntig ut...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar