fredag 11 mars 2011

Smoooooooooooooooth!

Idag har jag varit hos frisören och fått en ny frisyr med mindre mörk utväxt. Det var väldigt nära att jag skulle klippa lugg men det blev bara lite mer upp-klippt vid ansiktet istället. Kanske lägger upp någon bild på resultatet senare.

Jag har blivit lite halvt beroende av smoothies sen jag började med det här om dagen. Sjuuuukt gott! Skulle kunna äta det till frukost, lunch, middag och kvällsmat. Godast blir det med hallon, blåbär, banan och vaniljyoghurt. Mumma!

Ikväll ska jag och min kära kombo (heter det verkligen så?) Emma göra en jordgubbssorbet som garanterat kommer väga upp mot det hemska snöandet. Vart tog våren vägen? Jag halkade väldigt graciöst när jag gick hem från frisören men hann som tur var ta tag i en skylt så det blev bara ett halvt fall. En tant frågade mig hur det gick och beklagade sig över vädret och halkan. Hon tyckte det var tur att det var en ung kvinna (haha) som halkade istället för en gammal tant som kanske då fått byta ut höften. Hur ska man ta det egentligen?

På tisdag öppnar ansökningar för universitet och högskola. Har lite panik. Vad ska det bli av mig?

1 kommentar: