måndag 21 mars 2011

Drop the world

Måndagshäng med Lotta, Nanna och cirka 5 koppar kaffe. Känner mig relativt alert nu med andra ord. Trodde inte kaffe hade den effekten på mig, men där ser man!

I veckan blir förhoppningsvis den efterlängtade resan till San Diego bokad. Längtar otroligt mycket efter värmen nu. Den kan inte komma snabbt nog.

Dåliga nyheter kom idag också. Jag och Lotta kommer inte kunna bo kvar här när Emma flyttar. Allt på grund av Bostadens dåliga regler. Men hoppas det löser sig, annars väntar ett trevligt besök hos hyresvärden för övertalning. Undrar vad som skulle funka bäst, muffins eller paj?

Jobb imorgon och förhoppningsvis ett samtal från Josh som kommer hem.

2 kommentarer:

  1. Ja, gud! Emma (som jag jag bo med nu) hade samma problem. Hon tänkte ju bo kvar i lägenheten som hon bodde i med sin syrra, men det var tydligen heeeelt omöjligt. Det är därför vi flyttar ihop, så att hon ska slippa bli hemlös... Jävla bostaden och deras stela regler.

    SvaraRadera