fredag 22 mars 2013

Sugar man, won't you hurry? Cause I'm tired of these scenes.

Jag ber om ursäkt för de konstanta videorna men jag kände mig tvungen att dela med mig av denna. Såg "Searching for Sugar man" här om dagen och tyckte den var riktigt bra. Så bra att jag köpte Rodriguez album på iTunes så jag kan lyssna när som helst. Se den om ni inte gjort det redan! Musiken är helt underbar och det är så sjukt att han inte fick mer uppmärksamhet för 40 år sedan. Då är det tur att vi har nyfikna filmmakare som gärna ger sig ut på stora sökaruppdrag som dessa. I filmklippet nedan sjunger och spelar Rodriguez, i en amerikans morgonsoffa, låten "Sugar man" och det låter otroligt fint/vackert/bra (kommer inte på några starkare adjektiv just nu. Klockan är sent). Lyssna bara! Bara gör't!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar