torsdag 16 juni 2011

Ensam hemma

I söndags kom tjejerna hem från Turkiet och det var väldigt kul att se dem. Tyvärr hann jag inte se mycket av Emma då hon flyttade ut ur lägenheten i tisdags. Nu känns det tomt när de flesta saker och möbler är borta. Imorgon ryker min säng som jag fått sålt och nästa helg flyttar även jag ur lägenheten. Sen åker jag till London i början av juli och sedan direkt till San Diego efter det. Jag känner på mig att juli kommer bli en härlig månad.

I helgen kommer Jennifer och bor hos mig så vi får båda sova på soffan eftersom min säng försvinner imorgon. Hoppas på bra väder så vi kan ligga ute och sola när vi inte jobbar.

1 kommentar:

  1. Tur du snart också ska lämna läggan, det är som tråkigt att vara någonstans där det är tomt. OCH tur att du och jenis får mysa ihelgen!! Jag hör av mig till dig sen om när jag ska komma till Umeå! kramkram

    SvaraRadera