fredag 18 februari 2011

Jag kan.

I fredags blev jag helt oväntat uppväckt av någon som jag trodde var en utbytesstudent som brytit sig in i lägenheten. Men istället var det ju min underbara pojkvän som rest ända från London utan min vetskap allt för att vara tillsammans med mig på Alla hjärtans-dag. Blev inte bara lite lycklig när jag efter någon minut insåg att det var Josh som försökte väcka mig ur min djupa sömn. Det tog ju ett tag innan jag förstod vad som hände och medan jag försökte vakna och förstå situationen så låg jag tydligen bara och stirrade på honom och höll hårt i täcket. Måste ha sett riktigt roligt ut. Men nu har han åkt hem och jag har jobbat några dagar på ICA. Har kollat flyg till London i slutet av mars månad men har inte riktigt råd just nu. Får vänta till nästa vecka och löning innan det blir någon bokning. 


Idag har jag surfat runt på olika bloggar för inspiration. Har ju inte riktigt kommit igång med denna blogg ännu to say the least. Fick hem studenttidningen Metro i bervinkastet idag och hittade några bloggadresser där som var väldigt intressanta. Gillar sidorna navidmodiri.com och meanddo.se.

Nu ska jag gå in på allastudier.se och hitta mig en framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar